Истраживање тржишта као инструмент за подстицање конкурентности

Извештај Истраживање тржишта као инструмент за подстицање конкурентности израђен је у оквиру пројектне активности 2.1: Анализа и препоруке за даље унапређење конкурентности и припрема методологије за истраживање тржишта.

Истраживање тржишта може значајно допринети ефикасном управљању процесом набавке и позитивним исходима извршења уговора. Не постоје јединствена правила о томе како организовати истраживање тржишта, тако да наручиоци треба да прилагоде методе истраживања одређеним циљевима.

Овај извештај се ослања и на ЕУ и национално законодавство у вези са јавним набавкама, објашњава методе анализе тржишта и тржишне консултације, бави се питањем најважнијих мера за обезбеђење високог степена транспарентности и  питањем да ли је транспарентност довољна како би се осигурао висок степена конкуренције.

Целокупан извештај можете преузети овде.